woensdag 1 januari 2014

Wiebe Giebels

Sinds een jaar ben ik de trotse bezitter van een tablet, maar bovenal de trotse bezitter van een eigen blog.
Aan dit blog was toen al in 't geheim gewerkt door Wiebe (jongste zoon), terwijl ik toen nog amper wist wat het woord "blog" inhield.
Nooit kunnen bevroeden dat ik ooit zelf zoiets zou bezitten, hoe handig voor het werk en wat voor plezier ik er aan zou beleven. Ik ben me wel bewust in wat voor luxe positie ik verkeer. Per email lever ik Wiebe mijn blogstukje met bijbehorende foto aan en hij verzorgt de rest.
De foto's haal ik doorgaans uit de map "bewerkt". Dat "bewerkt" houdt in, dat deze foto's eerst als ruw materiaal naar Wiebe worden gemaild. Vervolgens keurig uitgesneden en bewerkt worden deze afbeeldingen door hem terug gezonden. Daarna berg ik ze netjes op in de map ...... U snapt, de cirkel is rond!
Wiebe, bedankt voor al het werk!

Merijn, live optreden tijdens een tentoonstelling? Schrijf ik over jouw ook een blogstukje!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten