woensdag 1 januari 2014

Artishock

Even een terugblik.
Tijdens de opening van 'n solo tentoonstelling van mijn werk in Artishock (Soest) in 2007 verscheen dit bericht in het gastenboek.



Als ik ergens exposeer gaat dat boek altijd mee en zolang de tentoonstelling duurt blijft het gastenboek daar liggen.
Zo gauw ik in de betreffende ruimte terug kom is het eerste wat ik doe: kijken of er iets nieuws geschreven staat!!
Helaas gebeurt het heel weinig, jammer het kan zo zinvol en leuk zijn voor de lezer.
Zelf maak ik me daar ook schuldig aan, dat ik bij een expositie van iemand anders ook niet even een berichtje achterlaat.
Ik kijk ook altijd vol bewondering naar mensen die (althans zo lijkt het ) heel vlot even iets neer zetten.

De oudere heer, die dit geschreven heeft, staat me nog goed voor de geest. Na deze opening mocht ik hem nog een keer elders ontmoeten. Natuurlijk snap ik dat het niet slim is van mij om juist van dit bericht een foto te plaatsen.
Hoe hoog leg je de lat voor iemand anders?! Ook met een paar woorden of een zinnetje ben ik dik tevreden.
Maar deze review hou ik er wel lekker in !!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten